272 R o z d z i a ł i i – N o w e w Y z wa N i a e d U K a c Yj N e odpowiedź. Po przejściu kolejnych kroków, internauta otrzymuje obraz urządzonego przez siebie wnętrza. Swoją pracę może przesłać na podany adres e-mail lub wyjść z programu. Brak odpowiedniej wiedzy nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w grze, ponieważ autorzy umieścili we Wstępie informacje dotyczące epoki oraz historię pałacu Pod Blachą. Uczestnik może pominąć wstęp i od razu przejść do gry. Gra jest wyjątkowym projektem o nieograniczonym zasięgu, udostępnionym bezpłatnie na stronie Zamku. Jest dostępna dla każdego, kto zechce wziąć w niej udział. Jej nowatorstwo polega na powszechnym, społecznym udziale każdego użytkownika Internetu, który odwiedzi stronę Zamku Królewskiego w Warszawie. Uczestnik pozostaje anonimowym graczem do chwili, gdy nadeśle swój projekt wnętrza. Poprzez grę internauta włącza się w urządzanie apartamentu księcia Józefa Poniatowskiego w pałacu Pod Blachą i przyjmuje rolę historyka, historyka sztuki, konserwatora, dekoratora wnętrz. Przy okazji kształci własne poczucie estetyki. Wykorzystuje też posiadaną wiedzę, a dzięki programowi poszerza ją. Gra daje szansę na zaproponowanie własnego pomysłu aranżacji wnętrza. Po udostępnieniu Apartamentu dla zwiedzających, uczestnicy gry zostaną zaproszeni i będą mogli porównać swoje wyobrażenia z realizacją zamkowych muzealników. Przegląd najważniejszych programów edukacyjnych i edukacyjno-kulturalnych realizowanych przez Dział Oświatowy i Pracownię Działań Muzealnych pokazuje nieograniczone możliwości, jakie dla działalności edukacyjnej stwarza ekspozycja Zamku Królewskiego. Pracownicy nie ustają w pracy nad doskonaleniem metod „dialogu” z publicznością, łącząc tradycyjne sposoby edukacji z nowoczesnymi narzędziami, jakimi są Internet, multimedia oraz e-learning. Pracują również nad doskonaleniem rozwiązań organizacyjnych dotyczących zarządzania edukacją.