K U lt U r a – M e d i a – e d U K a c j a 109 Bibliografia Braun-Gałkowska M., Pedagogikamediówpotrzebą szkoły XXIwieku, [w:] Pedagogikamediów, red: J. Detka, Kielce 2000. Chomicz Z., 80 lat Polskiego Radia. Kalendarium 1925–2005. Polskie Radio S.A., Warszawa 2005. Hooper-Greenhill E., Dodd J., Gibson L., Phillips M., Jones C., Sullivan E., Whatdidyoulearnatthemuseumtoday?Secondstudy:evaluation of the outcome and impact of learning through implementation of Education Programme Delivery Plans across nine Regional Hubs, Research Centre for Museums and Galleries Citation (RCMG), Leicester 2006. Jakubowicz K., Media publiczne. Początek końca czy nowy początek, Wamp, Warszawa 2007. Jakubowicz K., Media,czylico?[w:]Prawoi regulacjeświatatelekomunikacjii mediów, nr 1/2010. Leasing L., Wolna kultura. W jaki sposób wielkie media wykorzystują technologię i prawo, aby blokować kulturę i kontrolować kreatywność, Warszawa 2005. Niskim G.M., Wychowanie do mediów jako naglące zadanie, tłum. Robert Bujak SJ, [w:] „Przegląd Powszechny” nr 1/1996 (specjalny), Warszawa, op. 1996. Prensky M., DigitalNatives,DigitalImmigrants.OntheHorizon (MCB University Press, vol. 9, nr 5, October 2001). Schretter D., Europejska platforma kształcenia w zakresie środków masowego przekazu w krajach Europy Zachodniej [w:] Edukacja medialna,Potrzebai wyzwanieprzyszłości, Warszawa 2000. Travers T.A., Valuing Museums: Impact and innovation among nationalmuseums, National Museums Directors’ Conference, UK, 2004. Schimpf M., Creative Input: The Role of Culture Occupations in the Economy During the 1990s, Statistics Canada © Minister of Industry, 2008. Tischner J., Historiafilozofiipogóralsku, Znak, Kraków 1997.