360 o aUtorach w redakcji „City Magazine”. W latach 2007–2010 była wykładowcą historii sztuki i upowszechnienia kultury w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Publikuje teksty krytyczne m.in. w „Obiegu”, „Arteonie”, „Kresach”. Jagoda PIETRYSZYN, kustosz, kierownik Działu Oświatowego Zamku Królewskiego w Warszawie. Absolwentka historii na Wydziale Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Od lutego 1981 roku pracownik Zamku Królewskiego w Warszawie. Współautorka oferty edukacyjnej Zamku dla wszystkich typów szkół, w tym szkół specjalnych, a także oferty kulturalno-oświatowej dla publiczności o różnych zainteresowaniach, dla osób indywidualnych i grup zorganizowanych oraz programu udostępniana Zamku osobom niepełnosprawnym. Współautorka programu kursu oraz metody szkolenia studentów prowadzących zajęcia muzealne. Pomysłodawczyni i współautorka multimedialnych programów edukacyjnych. Autorka programu szkolenia studentów historii Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie współpracy wyższej uczelni z instytucją muzealną na rzecz edukacji szkolnej. Ekspert programu edukacyjnego Centrum Edukacji Obywatelskiej „Ślady przeszłości” oraz „Młodzi obywatele działają”. Konsultant programów dla nauczycieli i muzealników (m.in. z Polski, Ukrainy, Białorusi i Wielkiej Brytanii) dotyczących edukacji muzealnej w ramach projektów studyjnych Fundacji Stefana Batorego, British Council oraz zrzeszonych w różnych organizacjach polskich i europejskich np. CLIO. Paweł RODAK, historyk literatury i kultury polskiej, kulturoznawca. Doktor nauk humanistycznych, kierownik Zakładu Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się historią literatury i kultury polskiej XX wieku (ze szczególnym uwzględnieniem okresu wojennego i diarystyki) oraz antropologią słowa w kulturze (przede wszystkim praktykami pisma i druku). Autor książek: Wizje kultury pokolenia wojennego (2000), Pismo, książka, lektura. Rozmowy: Le Goff, Chartier, Hébrard, Fabre, Lejeune (2009). Współredaktor i współautor tomów zbiorowych: Wojna: doświadczenie i zapis. Nowe źródła, problemy, metody badawcze (2006), Antropologia pisma. Od teorii do praktyki (2010), wyboru tekstów Philippe’a Lejeune’a „Drogizeszycie…”,„drogi…ekranie”.O dziennikachosobistych (2010); współautor podręcznika akademickiego Antropologiakultury.