K U lt U r a – M e d i a – e d U K a c j a 85 AMR10 – na poziomie 0,07%. Oznacza to średnio nieco ponad 14 tys. widzów. Telewizyjny kanał tematyczny w obecnej formule pozostaje więc marginalną formą kontaktu z kulturą. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 TVP1 TVN TVP2 Polsat TVP INFO TVN24 TV4 Puls TVN7 Disney Channel Polsat2 Cartoon Network Polsat Sport TVPolonia AXN Discovery MiniMini Polsat News VIVA Polska TVN Turbo Inne STACJA SHR %10 18,92 16,29 15,54 13,96 4,09 2,90 2,60 1,70 1,51 1,04 0,95 0,81 0,71 0,67 0,66 0,64 0,62 0,61 0,50 0,46 14,82 Rys. 3. Stacje telewizyjne: TOP 20 – Udział w rynku widowni (listopad 2010) 11 Źródło: Nielsen Audience Measurement Przy okazji należy wspomnieć również o programach radiowych. Tu również wyraźnie dominuje treść rozrywkowa. Największą popularnością cieszą się dwie komercyjne stacje ogólnopolskie: RMF FM (ponad 25% udziału w rynku słuchalności) oraz Radio Zet (ponad 16%). W programie obu stacji dominuje zagraniczna muzyka rozrywkowa. Zadania 10 11 AMR – średnia oglądalność w minucie nadawania. Wskaźnik SHR oznacza średni udział danej stacji w łącznym czasie poświę- conym w danym okresie przez wszystkich widzów na oglądanie programów telewizyjnych.